Aasian-Tyynenmeren alue on yhtiön toiseksi suurin markkina-alue. Yhtiön tavoitteena on avata alueella tänä vuonna kuusi uutta myymälää, joista kaksi Japanissa, kaksi Hongkongissa, yksi Manner-Kiinassa ja yksi Etelä-Koreassa.
Melbournessa Marimekko etsii parhaillaan liikepaikkaa toiselle myymälälle. Australian-myymälöitä lukuun ottamatta kaikki Marimekko-myymälät Aasian-Tyynenmeren alueella ovat jälleenmyyjien omistamia.
Pohjois-Amerikassa yhtiö keskittyy tänä vuonna on shop-in-shop-yhteistyöhön. Tavoitteena on avata 10 Marimekko-shop-in-shopia vuoden loppuun mennessä
Pohjois-Euroopassa Marimekko keskittyy tänä vuonna omien myymälöiden toiminnan, verkkokaupan sekä tavarataloyhteistyön kehittämiseen. Avauksia on suunnitelmissa neljä, joista kolme shop-in-shopeja.
Suomessa vähittäiskaupan markkinatilanne on Marimekon mukaan tällä hetkellä erittäin heikko.
Marimekko-konsernin liikevaihto kasvoi viime vuonna 6 prosenttia 25,5 miljoonaan. Tuloa jäi tappiolle tasan yhden miljoonan, kun edellisvuonna voittoa kertyi 1,1 miljoonaa.





