– Konttoriliiketoimintamme tulos parani 28 prosenttia ja oli 85,8 miljoonaa euroa. Hyvä tuloskehitys ja EPSI Ratingin tuore asiakastyytyväisyystutkimus kertovat jälleen hyvästä työstä konttoreissamme, Arkilahti kertoo pankin tiedotteessa.
Vuoden kolmannella neljänneksellä heinä-syyskuussa peruspankkiliiketoimintaa kuvaava korkokate parani vuodentakaisesta 6 prosenttia 38,6 miljoonaan euroon. Liiketulos kasvoi 55 prosenttia 34,3 miljoonaan euroon
– Tutkimuksen mukaan meillä on pankkisektorin tyytyväisimmät asiakkaat sekä yksityis- että yrityspuolella. Uskon, että toimintatavallamme on tässä iso merkitys. Hajautettu organisaatio, jossa yksiköt ovat pieniä ja lähellä asiakasta, on tehokas ja asiakasystävällinen tapa toimia, Arkilahti mainostaa tieodotteessaan.