Verkkouutiset

KL: Škodasta halpa-auto Itä-Euroopan markkinoille

Näillä markkinoilla se kilpailisi samoista asiakkaista kuin Hyundai, Kia ja Dacia.
MAINOS (artikkeli jatkuu alla)

Volkswagen-konserni haluaa erottaa eri merkkinsä selkeämmin toisistaan, kertoo Kauppalehti.

Konserni harkitsee lehden mukaan profiloivansa Škodan entistä selkeämmin Itä-Euroopan markkinoille suunnatuksi edulliseksi automerkiksi.

Näillä markkinoilla se kilpailisi samoista asiakkaista kuin Hyundai, Kia ja Dacia.

Volkswagen-konsernin tuotestrategiasta vastaava Michael Jost on todennut saksalaislehdelle, että Škoda voisi keskittyä entistä enemmän Itä-Euroopan markkinoille ja asiakkaisiin, jotka haluavat autoltaan etenkin funktionaalisuutta.

MAINOS (sisältö jatkuu alla)
Uusimmat
MAINOS (sisältö jatkuu alla)
MAINOS

Hyvä Verkkouutisten lukija,

Kehitämme palveluamme ja testaamme uusia sisältöformaatteja erityisesti mobiililaitteille. Haluaisitko osallistua testiin tässä ja nyt? Se vie vain muutaman minuutin.

(Uusi sisältö aukeaa painiketta klikkaamalla)