Nordean verkkopankissa oli maanantaina häiriö, jonka vuoksi pankin mobiili- ja verkkopankkipalvelut eivät toimineet normaalisti. Osalle asiakkaista häiriö ilmeni myös palvelun hitautena. Häiriö aiheutti pankin asiakkaille ongelmia myös muilla sivustoilla pankkitunnuksilla tunnistautumisessa.
Verkkopalvelujen häiriöilmoituksia seuraavan Downdetector-palvelun saamien häiriöilmoitusten mukaan häiriö alkoi maanantaiaamuna.
Nordean asiakasviestinnästä vastaava johtaja Jonna Pesonen sanoo Ilta-Sanomille häiriön alkaneen yhdentoista aikaan aamupäivällä. Nordean viestintä täsmensi iltapäivällä puoli yhden aikaan, että häiriö on saatu korjattua ja palvelut toimivat normaalisti.
Nordean verkkopalveluissa on ollut vastaavanlaisia häiriöitä aiemminkin.
LUE MYÖS:
Eikö verkkopankki toimi? Näissä tilanteissa voit vaatia pankilta hyvitystä