Kääntyi vasemmalle, ei väistänyt vastaantulijaa – 14 päiväsakkoa

Tilanne tallentui poliisin ajokameraan.
Kuvakaappaus videolta. POLIISI/DENNIS PASTERSTEIN
Kuvakaappaus videolta. POLIISI/DENNIS PASTERSTEIN

Väistämissääntöjen unohtaminen tuli kalliiksi autoilijalle Helsingissä. Asiasta kertoo Helsingin poliisilaitoksen ylikomisario Dennis Pasterstein viestipalvelu X:ssä.

Julkaisunsa yhteyteen hän on jakanut poliisin ajokameran tallenteen tilanteesta. Video on katsottavissa artikkelin lopussa.

– Vasemmalle kääntyessään ei väistänyt vastaantulevaa liikennettä. 14 päiväsakkoa liikenneturvallisuuden vaarantamisesta, Pasterstein kertoo tapahtumista ja seurauksista.

Pastersteinin mukaan kukaan ei loukkaantunut tilanteessa.

Vanhoillislestadiolaisen liikkeen Suviseurat ovat jo ruuhkauttaneet Kauhavan lentokentän. Tapahtuma käynnistyy huomenna.
Poliisi muistuttaa, ettei se soita videopuheluita kansalaisille.
Nuori kuljettaja oli saanut ajokortin poikkeusluvulla edeltävänä päivänä.
Mainos