Verkkouutiset

Brittien mediajulkaisu esittelee Fazerin Sinisen mainosta: ”Näin myydään kuolemalla”

Media-alaa seuraavan Digidayn mukaan enää mainoksissa ei myy seksi vaan kuolema.
MAINOS (artikkeli jatkuu alla)

Digiday esittelee jutussaan Copyranter: Forget sex, it’s death that sells these days maailmalta viimeaikaisia mainoksia, joissa kuolema on esillä.

Jutun kärkipäässä on Death via Chocolate (Finland). Tekstissä esitellään alla näkyvä Fazerin sinisen video, joka päättyy sloganiin unforgettable eli unohtumaton, seuraavalla tekstillä:

Komea suomalainen mies syömässä palaa suklaata muistelee (ilmeisesti äsken) kuollutta vaimoa. Hymyilee hieman. Katkaisee ja syö toisen palan suklaata. Fazerin suklaa on ’Suomen rakastetuinta suklaata’ lehdistötiedotteen mukaan. Jos tunnet suomalaisen ja hänellä on perheessä kuolintapaus, älä lähetä kukkia, lähetä Fazeria. He varmaan myös hymyilevät hieman. Raivoa tulossa, ilmeisesti”.

Alempana oleva video on Fazer Groupin 30 sekunnin suomalaisversio ”Tärkeintä on rakkaus” mainoksesta.

– Tärkeimmät hetket elämässä ovat niitä, jotka jaamme rakkaidemme kanssa. Fazerin Sinisen uusi filmi nostaa tämän totuuden esiin riipaisevan kauniisti ja haluaa muistuttaa meitä kaikkia jakamaan enemmän yhteisiä hetkiä, esittelytekstissä todetaan.

MAINOS (sisältö jatkuu alla)
MAINOS (sisältö jatkuu alla)
Uusimmat
MAINOS (sisältö jatkuu alla)
MAINOS

Hyvä Verkkouutisten lukija,

Kehitämme palveluamme ja testaamme uusia sisältöformaatteja erityisesti mobiililaitteille. Haluaisitko osallistua testiin tässä ja nyt? Se vie vain muutaman minuutin.

(Uusi sisältö aukeaa painiketta klikkaamalla)