Verkkouutiset

M&M: Kotipizza mainostaa kilpailijoitaan

Eläköön ravintola -kampanjalla juhlistetaan avautumista.
MAINOS (artikkeli jatkuu alla)

Markkinointi ja Mainonta kertoo Kotipizza-yhtiön markkinoivan laajassa uudessa kampanjassaan muitakin ruokapaikkoja. Yhtiön mukaan poikkeukselliset ajat vaativat poikkeuksellisia tekoja.

Kotipizzan mainoksissa nostetaan Kotipizzan lisäksi muita 13 kaupungin eri lajin ravintoloita. Kustakin kaupungista näkyy 3-10 eri ravintolaa.

Kotipizza Groupin markkinointijohtaja Rainer Lindqvistin mukaan he kokevat olevansa osa suomalaista ravintolaperhettä, ja nyt oli aika juhlistaa ravintoloiden vapautumista uudella tavalla.

– Halusimme tehdä alaa nostattavan teon, joka on samalla Kotipizzalle ominainen bränditeko. Pääviestimme on, että asiointi missä tahansa ravintolassa tai terassilla ajaa nyt yhteistä hyvää, Rainer Lindqvist sanoo M&M:lle.

MAINOS (sisältö jatkuu alla)
MAINOS (sisältö jatkuu alla)
Uusimmat
MAINOS (sisältö jatkuu alla)
MAINOS

Hyvä Verkkouutisten lukija,

Kehitämme palveluamme ja testaamme uusia sisältöformaatteja erityisesti mobiililaitteille. Haluaisitko osallistua testiin tässä ja nyt? Se vie vain muutaman minuutin.

(Uusi sisältö aukeaa painiketta klikkaamalla)