Kotipizza-ravintoloita oli vuoden lopussa yli 280. LEHTIKUVA / JUSSI NUKARI

M&M: Kotipizza mainostaa kilpailijoitaan

Eläköön ravintola -kampanjalla juhlistetaan avautumista.

Markkinointi ja Mainonta kertoo Kotipizza-yhtiön markkinoivan laajassa uudessa kampanjassaan muitakin ruokapaikkoja. Yhtiön mukaan poikkeukselliset ajat vaativat poikkeuksellisia tekoja.

Kotipizzan mainoksissa nostetaan Kotipizzan lisäksi muita 13 kaupungin eri lajin ravintoloita. Kustakin kaupungista näkyy 3-10 eri ravintolaa.

Kotipizza Groupin markkinointijohtaja Rainer Lindqvistin mukaan he kokevat olevansa osa suomalaista ravintolaperhettä, ja nyt oli aika juhlistaa ravintoloiden vapautumista uudella tavalla.

– Halusimme tehdä alaa nostattavan teon, joka on samalla Kotipizzalle ominainen bränditeko. Pääviestimme on, että asiointi missä tahansa ravintolassa tai terassilla ajaa nyt yhteistä hyvää, Rainer Lindqvist sanoo M&M:lle.

Kommentit

Miksi kommentit eivät näy? »Kommentoinnin säännöt