Valiokunta kuulee ministereitä Fortumista

Eduskunnan talousvaliokunta kokoontuu ensi tiistaina.
Energiayhtiö Fortumin logo pääkonttorilla Espoon Keilaniemessä. LEHTIKUVA / RONI REKOMAA
Energiayhtiö Fortumin logo pääkonttorilla Espoon Keilaniemessä. LEHTIKUVA / RONI REKOMAA

Eduskunnan talousvaliokunta kutsuu omistajaohjausministeri Tytti Tuppuraisen (sd.) ja elinkeinoministeri Mika Lintilän (kesk.) selvittämään Fortumin ja sähkömarkkinoiden tilannetta.

Asiasta kertoo valiokunnan puheenjohtaja Sanni Grahn-Laasonen (kok.) Twitterissä.

Valiokunnan kokous on ensi viikon tiistaina.

Veteraanipoliitikon mukaan puolue elää menneisyydessä eikä sillä ole uskottavaa ohjelmaa.
Sosiaali- ja terveysministeri Rydman sai eduskunnan luottamuksen äänin 88–74.
Henrik Vuornoksen mukaan on tärkeää, että mahdollisimman moni nuori saa kartuttaa työkokemusta.
Mainos