Kauppaketju Tokmannin uutta mobiilisovellusta ehdittiin ladata kymmeniä tuhansia kertoja ennen kuin sovellus virallisesti edes lanseerattiin.
Sovellus on ollut ladattavissa sovelluskaupasta 20. helmikuuta lähtien. Tokmannin julkaiseman tiedotteen mukaan sovelluksen saama suursuosio johtui sovelluksessa olleesta kahvitarjouksesta. Kun tieto kahvitarjouksesta levisi, yhä useammat halusivat ladata sovelluksen edun saamiseksi.
– Osasimme odottaa mobiilisovelluksestamme löytyvien etukuponkien puhuttelevan asiakkaitamme. Nyt jo kymmenet tuhannet asiakkaamme ovat ottaneet Tokmanni-mobiilisovelluksemme omakseen, mikä on valtaisan iloinen yllätys etenkin siksi, että emme ole vielä edes lanseeranneet sitä, Tokmannin markkinoinnista ja viestinnästä vastaava johtaja Veli-Pekka Ääri sanoo.
– Mobiilisovelluksemme ensitaival samoin kuin Tokmanni Klubin jo kahden miljoonan halpojen hintojen ystävän rajapyykin saavuttaminen vain noin 4,4 miljoonan täysi-ikäisen asukkaan Suomessa osoittavat osaltaan, kuinka tärkeä rooli kahvilla ja muilla tarjouksilla on meidän suomalaisten sydämissä.
Yhtiön mukaan uusi mobiilisovellus on lisännyt kiinnostusta myös Tokmannin kanta-asiakasohjelmaa kohtaan.
Äärin mukaan sovelluksessa on etukuponkeja myös jatkossa.
– Kahvi nosti etukuponkimme koko kansan puheenaiheeksi, mutta selvää on, että tulemme jatkossakin tarjoamaan asiakkaitamme aidosti puhuttelevia, monipuolisia etuja.





