Tätä suomalaista mainosta on katsottu Youtubessa 1,3 miljoonaa kertaa

Elisan Pidetään yhtä -mainos oli viime vuoden suosituin.
MAINOS (artikkeli jatkuu alla)

Elisan mainoskampanjan video, jonka tarina muistuttaa nuorten ja aikuisten vuorovaikutuksesta, on saanut Youtubessa yli 1,3 miljoonaa katsomiskertaa.

Markkinointi & Mainonta kertoo videon olevan Googlen listauksen mukaan viime vuoden suosituin suomalainen mainos. Listauksessa on otettu huomioon mainosten katsomiskerrat, katsomiseen käytetty aika sekä orgaanisen ja maksetun katsomisen suhde.

Suosiosta kertovat myös videon saamat 1 600 kommenttia.

Vuoden toiseksi suosituin mainosvideo Youtubessa oli Lidlin Elä kuin viimeistä kesäpäivää -sarjan Lidl Stingy vajaalla 600 000 katsomiskerralla. Lidlin toinen samaan sarjaan kuuluva mainos oli listan neljäs.

Kolmanneksi suosituin mainosvideo oli Sultan-kondomimerkin englanninkielinen mainos, jolla on niin ikään vajaat 600 000 Youtube-katsojaa. Viides oli peliyhtiö Supercellin Clash of Clans -pelin teaser-video.

https://www.youtube.com/watch?v=czD6WVLV8Ac

MAINOS (sisältö jatkuu alla)
Uusimmat
MAINOS (sisältö jatkuu alla)
MAINOS

Hyvä Verkkouutisten lukija,

Kehitämme palveluamme ja testaamme uusia sisältöformaatteja erityisesti mobiililaitteille. Haluaisitko osallistua testiin tässä ja nyt? Se vie vain muutaman minuutin.

(Uusi sisältö aukeaa painiketta klikkaamalla)