Elisan mainoskampanjan video, jonka tarina muistuttaa nuorten ja aikuisten vuorovaikutuksesta, on saanut Youtubessa yli 1,3 miljoonaa katsomiskertaa.
Markkinointi & Mainonta kertoo videon olevan Googlen listauksen mukaan viime vuoden suosituin suomalainen mainos. Listauksessa on otettu huomioon mainosten katsomiskerrat, katsomiseen käytetty aika sekä orgaanisen ja maksetun katsomisen suhde.
Suosiosta kertovat myös videon saamat 1 600 kommenttia.
Vuoden toiseksi suosituin mainosvideo Youtubessa oli Lidlin Elä kuin viimeistä kesäpäivää -sarjan Lidl Stingy vajaalla 600 000 katsomiskerralla. Lidlin toinen samaan sarjaan kuuluva mainos oli listan neljäs.
Kolmanneksi suosituin mainosvideo oli Sultan-kondomimerkin englanninkielinen mainos, jolla on niin ikään vajaat 600 000 Youtube-katsojaa. Viides oli peliyhtiö Supercellin Clash of Clans -pelin teaser-video.
https://www.youtube.com/watch?v=czD6WVLV8Ac





