RKP:stä vastaus perussuomalaisille: Neuvottelut käydään Säätytalolla

RKP:n kansanedustaja varoittaa, että "meilläkin on rajamme".
Hallitusneuvotteluita käydään neljän puolueen kesken. LEHTIKUVA / MARKKU ULANDER
Hallitusneuvotteluita käydään neljän puolueen kesken. LEHTIKUVA / MARKKU ULANDER

RKP:n tuore kansanedustaja Henrik Wickström ottaa kantaa perussuomalaisten kommentointiin hallitusneuvotteluista.

– Olisi varmaan ihan paikallaan käydä hallitusneuvottelut Säätytalolla, ei Twitterissä, tai muualla some:ssa. Maanantaina jatketaan, Wickström toteaa Twitterissä.

Wickström viittaa Iltalehden juttuun perussuomalaisten kommenteista. Siinä ruoditaan muun muassa puoluen toisen varapuheenjohtajan Mauri Peltokankaan puheita.

Peltokangas kirjoitti Facebook-tililleen lauantain vastaisena yönä. Hän  kommentoi kärkkääseen tyyliin tyytymättömyyttään RKP:n asemaan neuvotteluissa. Perusuomalaisten kolmas varapuheenjohtaja Sebastian Tynkkynen on puolustanut Peltokankaan näkemyksiä sosiaalisessa mediassa ”hyväksi linjaamiseksi”.

Toisessa tviitissään Henrik Wickström toistaa asiansa ruotsiksi ja toteaa perään, että ”myös meillä RKP:ssä on rajamme”. Hän viittaa tästä löytyvään Ylen juttuun, jossa väitetään RKP:n ”alkavan hiiltyä some-nokittelusta.

Henrik Vuornoksen mukaan on tärkeää, että mahdollisimman moni nuori saa kartuttaa työkokemusta.
Hallitus päätti, että kansliapäälliköistä koostuva työryhmä tekee kriteereistä esityksen.
Miapetra Kumpula-Natri on valittu Teknologiateollisuuden johtajaksi.
Mainos