PS-kansanedustaja suitsuttaa Alexander Stubbia: Tämä lupaa todella hyvää

Sebastian Tynkkysen mukaan tuleva presidentti on edustanut Suomea aktiivisesti Münchenissä.
Alexander Stubb. AFP / LEHTIKUVA / TOBIAS SCHWARZ
Alexander Stubb. AFP / LEHTIKUVA / TOBIAS SCHWARZ

Kansanedustaja Sebastian Tynkkynen (ps.) kehuu Alexander Stubbin esiintymistä Münchenin turvallisuuskonferenssissa.

– Levinneiden kuvien perusteella kahdenkeskisiä keskusteluja on käyty vaikka kuinka monen tärkeän vallankäyttäjän kanssa, Tynkkynen arvioi X:ssä tulevan presidentin toimintaa.

Tynkkysen mukaan ihmisten tapaaminen on diplomatiassa avainasemassa.

– Tällainen työ on todella tärkeää ja moni ei ehkä sisäistä, kuinka arvokkaita nuo hetket Suomelle oikeasti ovat. Juuri tällaista aktiivista otetta Stubbilta odotan ja tämä lupaa todella hyvää, Tynkkynen kirjoittaa.

 

Pääministerin mukaan Wille Rydmanin esittämistä avustuskriteereistä eri ole hallituksessa sopua.
Valtiovarainvaliokunta sai valmiiksi mietintönsä valtion toisesta lisätalousarviosta.
Tilanteeseen tarvitaan ratkaisu nopeasti, sanoo Jarno Limnell.
Mainos