Päihtynyt sähkömopon kuljettaja pötki poliisia pakoon, 18 päiväsakkoa

Poliisi tavoitti kuljettajan liikenteestä.
(Kuvakaappaus) www.x.com/DPasterstein
(Kuvakaappaus) www.x.com/DPasterstein

Helsingin poliisilaitoksen ylikomisario Dennis Pasterstein muistuttaa, ettäpoliisin pysäytysmerkkiä noudatettava.

Hän on jakanut X-palvelussa poliisin ajokameran tallenteen tilanteesta, jossa ”Sähkömopon” kuljettaja ei noudattanut poliisin kädellä antamaa pysäytysmerkkiä, vaan lähti pakoon.

Video on katsottavissa tämän artikkelin lopussa.

– Tavoitettiin vilkkaan liikenteen keskeltä, puhalsi n. 1 promillea.

Pastersteinin mukaan kuljettaja sai niskoittelusta ja tankojuopumuksesta 18 päiväsakkoa.

Yksityishenkilöt eivät voi myöskään enää itse tullata lähetyksiä, joista arvonlisävero on maksettu jo ostoksen yhteydessä.
Isännöintiliiton mukaan muun muassa putkiremonttiin pitää varautua ajoissa. Korjausten lykkääminen voi vaikeuttaa rahoituksen saamista.
Mainos