OP on tehnyt tuhansien asiakkaiden tileille aiheettomia veloituksia, kertoo Iltalehti.
Useat pankin asiakkaat ovat ilmoittaneet, että heidän tileiltään on lähtenyt 12 euron veloitus, jossa tapahtuman selitteenä lukee ”Huomautusmaksu”.
OP myöntää virheelliset veloitukset IL:lle. Pankin viestinnän mukaan kyseessä on tekninen virhe, ja se on koskettanut ”joitain tuhansia asiakkaita”.
Pankki pahoittelee tapahtunutta ja lupaa palauttaa rahat asiakkaiden tileille mahdollisimman pian.
Asiakkaiden ei tarvitse olla erikseen yhteydessä pankkiin rahojen takaisin saamiseksi.
LUE MYÖS:
IS: Tililtä lähti yllättäen 6300 euron pysäköintimaksu