Kauppa sai tarpeekseen punalaputetuilla tuotteilla kikkailusta. Kuvituskuva. LEHTIKUVA / MIKKO STIG

Kauppa lopetti suositun ilta-alennuksen – SSS: Syynä asiakkaiden käytös

Kikkailu punalaputetuilla tuotteilla lähti käsistä.
MAINOS (artikkeli jatkuu alla)

Salolainen S-market luopui käytännöstä, jonka mukaan paistopisteen tuotteita myytiin ilta-aikaan 60 prosentin alennushinnalla. Asiasta kertoo Salon Seudun Sanomat.

Päätöksen taustalla oli asiakkaiden käytös. Marketpäällikkö Kari Määttä kertoo SSS:lle, että jo iltakuuden jälkeen tietyt asiakkaat lastasivat ostoskärryihinsä isoja määriä paistopisteiden tuotteita ja odottelivat kaupassa sen aikaa, kunnes saavat ostettua tuotteet isolla alennuksella iltakahdeksan jälkeen.

Samalla yksittäisten asiakkaiden käytös johti siihen, että illalla paistopisteen tuotteita ei riittänyt enää muille asiakkaille.

Ilmiö kasvoi niin merkittäväksi, että kaupassa notkuvat ilta-alennusta odottavat asiakkaat alkoivat erottua selvästi. Kauppa luopui ilta-alennuksista saadakseen tämän ilmiön loppumaan.

Monissa S-marketin kaupoissa on käytössä ilta-alennus. Se tarkoittaa sitä, että punalaputetuista 30 prosentin alennustuotteista saa kaupan viimeisinä aukiolotunteina 60 prosentin alennuksen.

Vaikka salolainen S-market lopetti paistotuotteiden ilta-alennuksen, muita kaupan alennustuotteita on mahdollista edelleen ostaa 60 prosentin alennuksella viimeisen aukiolotunnin aikana.

MAINOS (sisältö jatkuu alla)
Uusimmat
MAINOS (sisältö jatkuu alla)
MAINOS

Opi sukeltamaan, ajattele kuin valkohai!

Suositut sukelluskurssit kokeneiden ammattilaisten johdolla. Verkkokaupassamme voit räätälöidä itsellesi sopivan paketin.
Tarjous

MUISTA LOGO!

Oy Sarin sukellus Ab
Roihupellon maauimala, Niinistö

Hyvä Verkkouutisten lukija,

Kehitämme palveluamme ja testaamme uusia sisältöformaatteja erityisesti mobiililaitteille. Haluaisitko osallistua testiin tässä ja nyt? Se vie vain muutaman minuutin.

(Uusi sisältö aukeaa painiketta klikkaamalla)