Alexander Stubb onnitteli vasemmistoliittoa

Tasavallan presidentti tapasi keskiviikkona vasemmistoliiton eduskuntaryhmän.
Tasavallan presidentti Alexander Stubb. LEHTIKUVA/ANTTI AIMO-KOIVISTO
Tasavallan presidentti Alexander Stubb. LEHTIKUVA/ANTTI AIMO-KOIVISTO

– Tapasin tänään vasemmistoliiton eduskuntaryhmän ja onnittelin heitä puolueen erinomaisesta eurovaalituloksesta, Tasavallan presidentti Alexander Stubb kirjoittaa viestipalvelu X:ssä.

– Kävimme monipuolisen keskustelun ajankohtaisista ulko- ja turvallisuuspoliittisista kysymyksistä, avoimesta yhteiskunnasta, kansalaisjärjestöjen merkityksestä ja globaaleista haasteista, hän toteaa kiittäen vierailusta.

Stubb tapaa kaikki eduskuntaryhmät toimikautensa alussa. Tämän lisäksi presidentti jatkaa tapaamisia eduskunnan valiokuntien kanssa keskustellakseen heidän kanssaan ajankohtaisista asioista.

Entinen pääministeri toivoo keskustelua talouspolitiikan vaihtoehdoista.
Ehdokkaita, joilla olisi laajaa yli puoluerajojen ulottuvaa kannatusta, ei näytä olevan.
Kirjoittajan mukaan kokoomus hallitsee ärsyttämisen taktiikan.
Mainos