Verkkouutiset

”S-ryhmän tulee lisätä kotimaisten turkisten markkinointia”

Keskustan kansanedustajat Antti Kurvinen ja Mikko Kärnä vaativat, että S-ryhmä lisää kotimaisten turkisten markkinointia liikkeissään ja kertoo kuluttajille avoimesti, kuinka eettisistä ja ekologisista tuotteista on kyse.
MAINOS (artikkeli jatkuu alla)

– Sokoksen torstainen valikoimapäätös aiheutti suurta hämmennystä, mutta onneksi kyseessä ei ole koko ketjua koskettava linjaus. Suomalainen turkistuotanto on maailman eettisintä ja sitä tulee puolustaa. Sokoksen tulee tarkastella omaa linjaustaan uudelleen, vaativat Antti Kurvinen ja Mikko Kärnä.

Kansanedustajien mielestä Sokoksen valikoimapäätös osoittaa, että kuluttajat eivät tiedä riittävästi turkiksista ja niiden kysyntä lisääntyisi, mikäli oikeaa tietoa olisi saatavilla.

– Suomalainen laadukas turkis on tuote, joka kestää isältä pojalle ja äidiltä tyttärelle. Siihen sijoittaminen kannattaa ja se on myös ekologinen ympäristöteko, kansanedustajat toteavat.

MAINOS (sisältö jatkuu alla)
MAINOS (sisältö jatkuu alla)
Viikon suosituimmat videot
Uusimmat
MAINOS (sisältö jatkuu alla)
MAINOS

Hyvä Verkkouutisten lukija,

Kehitämme palveluamme ja testaamme uusia sisältöformaatteja erityisesti mobiililaitteille. Haluaisitko osallistua testiin tässä ja nyt? Se vie vain muutaman minuutin.

(Uusi sisältö aukeaa painiketta klikkaamalla)