Venäläinen autokuski sai elokuun lopussa sakon liikennerikkomuksesta, koska hänen autonsa varjo ylitti tien reunaviivan.
Kuljettajalle osoitettiin sakko tien reunaviivan ylittämisestä Moskovan kehätiellä.
Liikennekameroiden kuvat osoittavat kuitenkin, että todellisuudessa reunaviivan ylittää vain auton varjo
‒ Kamerat haluavat meidän maksavan sakkoja, vaikka vain auton varjo rikkoisi liikennesääntöjä, kuljettaja kirjoittaa drive2.ru-sivustolla, jolla hän julkaisi myös liikennekameran ottamia kuvia.
Mies valitti sakosta Venäjän liikennepoliisille, jonka mukaan kyse oli teknisestä ongelmasta. Sakko on luvattu hyvittää auton kuljettajalle.