Ulkoministeri matkustaa Berliiniin keskustelemaan EU:n tulevaisuudesta

Ulkoministeri Timo Soini (ps.) tapaa Saksan, Ruotsin ja Tanskan ulkoministerit ensi viikolla Berliinissä.

Ulkoministeri Timo Soini tapaa ensi viikon tiistaina 8. marraskuuta Saksan, Ruotsin ja Tanskan ulkoministerit Berliinissä.

Ulkoministerit keskustelevat Itämeren alueen yhteistyöstä ja turvallisuudesta, ajankohtaisista kansainvälisistä kysymyksistä sekä EU:n tulevaisuudesta, ulkoministeriöstä kerrotaan.

Saksan ja pohjoismaisten EU-maiden ulkoministerit tapasivat edellisen kerran vuonna 2014 joulukuussa Kööpenhaminassa.

Mainos