Ulkoministeri Timo Soini tapaa ensi viikon tiistaina 8. marraskuuta Saksan, Ruotsin ja Tanskan ulkoministerit Berliinissä.
Ulkoministerit keskustelevat Itämeren alueen yhteistyöstä ja turvallisuudesta, ajankohtaisista kansainvälisistä kysymyksistä sekä EU:n tulevaisuudesta, ulkoministeriöstä kerrotaan.
Saksan ja pohjoismaisten EU-maiden ulkoministerit tapasivat edellisen kerran vuonna 2014 joulukuussa Kööpenhaminassa.