Asunnon avaimet kuvituskuvassa. LEHTIKUVA / ANNI SAVOLAINEN

Suomalaisten ykkösbrändi on selvillä – tässä on viiden kärki

Sama yritys voitti vertailun jo toista vuotta peräkkäin.
MAINOS (artikkeli jatkuu alla)

Lukkoja valmistava Abloy on valittu Suomen arvostetuimmaksi brändiksi Taloustutkimuksen vuosittaisessa Brändien arvostus -tutkimuksessa. Yritys sijoittui vertailussa ykköseksi jo toista vuotta peräkkäin.

Tutkimuksessa brändejä arvioivat suomalaiset kuluttajat.

– Tämä on meille suuri kunnia ja kertoo myös Abloy-brändin laajasta tunnettuudesta Suomessa. On ilo huomata, että työ, jota olemme ratkaisuidemme, brändimme ja asiakaskokemuksemme eteen tehneet, näkyy myös arvostuksessa, Abloy Oy:n markkinoinnista ja segmenttikehityksestä vastaava johtaja Johanna Varis kertoo tiedotteessa.

Vertailussa oli mukana lähes 700 brändiä. Vuoden 2025 Suomen arvostetuin brändi -tutkimuksessa viiden parhaan joukkoon sijoittuivat Abloy-brändin lisäksi Fiskars, Hyvää Suomesta -merkki, Lego ja Joutsenmerkki.

MAINOS (sisältö jatkuu alla)
Uusimmat
MAINOS (sisältö jatkuu alla)
MAINOS

Opi sukeltamaan, ajattele kuin valkohai!

Suositut sukelluskurssit kokeneiden ammattilaisten johdolla. Verkkokaupassamme voit räätälöidä itsellesi sopivan paketin.
Tarjous

MUISTA LOGO!

Oy Sarin sukellus Ab
Roihupellon maauimala, Niinistö

Hyvä Verkkouutisten lukija,

Kehitämme palveluamme ja testaamme uusia sisältöformaatteja erityisesti mobiililaitteille. Haluaisitko osallistua testiin tässä ja nyt? Se vie vain muutaman minuutin.

(Uusi sisältö aukeaa painiketta klikkaamalla)