SDP:n eduskuntaryhmän johto jatkaa tehtävissään. Ryhmä valitsi puheenjohtajaksi Antti Lindtmanin, joka on johtanut ryhmää viime keväästä lähtien.
Ryhmän varapuheenjohtajiksi valittiin lappilainen Johanna Ojala-Niemelä ja satakuntalainen Kristiina Salonen. Myös työvaliokunta jatkaa samalla kokoonpanolla.
– Viime vuosi osoitti sen, että vastuullinen ja rakentava oppositiopolitiikka tuottaa tulosta. Hallitus joutui kuuntelemaan oppositiota ja perääntymään monissa asioissa, Lindtman kertoo SDP:n tiedotteessa.