Paula Risikko IL:lle: Kukaan ei kieltäydy ministerinpestistä

Eduskunnan toinen varapuhemies Paula Risikko (kok.) on ilmoittanut epävirallisesti olevansa käytettävissä ministerin tehtäviin.

Eduskunnan toinen varapuhemies Paula Risikko (kok.) on kertonut epävirallisesti olevansa käytettävissä ministeriksi, kertoo Iltalehti. Risikko kommentoi käytettävyyttään kokoomuksen puheenjohtajavaalin jälkeen.

‒ Kukaan ei kieltäydy ministerinpestistä. Joskus Suomi kutsuu tyttäriään, Risikko sanoo.

Risikko tuki puheenjohtajavaalissa valituksi tullutta Petteri Orpoa, joka on ilmoittanut ottavansa valtiovarainministerin salkun.

Paula Risikko on aiemmin toiminut peruspalveluministerinä, liikenne- ja kuntaministerinä sekä sosiaali- ja terveysministerinä. Tällä vaalikaudella hän on ollut eduskunnan toinen varapuhemies.

‒ Olen ihan tyytyväinen tähänkin pestiin, Risikko sanoo.

Mainos