Kauppalehti Intiassa: Ihmiset rakastavat Nokiaa

Kauppalehti on käynyt tutustumassa Nokian entiseen puhelintehtaaseen Chennaissa Intiassa.

Kauppalehti on käynyt tutustumassa verokiistan takia suljettuun Nokian puhelintehtaaseen Chennaissa Intiassa. Tehdas on edelleen suomalaisomistuksessa.

Paikalliset odottavat lehden mukaan Nokian puhelinten tuotannon alkavan taas Microsoftin myytyä peruspuhelimien liiketoiminnan sopimusvalmistaja Foxconnille.

Nokian entinen luottamusmies Udayakumar kertoo, että ihmiset tulevat töihin vaikka alennetuilla palkoilla, koska he yksinkertaisesti rakastavat Nokiaa.

Chennailainen puhelinmyyjä Ravishankar puolestaan kertoo, että Windows-puhelimet myyvät huonosti. Parhaiten hänen mukaansa myyvät vanhat kaksois-sim-peruspuhelimet.

Mainos