Terroristiryhmä Isis on tappanut neljä miestä epäiltynä homoseksuaalisuudesta, uutisoi Pink News. Kahden miehistä kerrotaan olleen Isisin jäseniä.
Miehet tapettiin heittämällä heidät ensin katolta ja sen jälkeen kivittämällä Mosulin kaupungin keskustassa.
Tapahtumaa todisti paikan päällä suuri määrä ihmisiä.
Ruumiit vietiin ja hylättiin Al-Khasfah-nimiseen paikkaan.
Isis surmasi viime viikolla yhden homoseksuaalisuudesta epäillyn miehen samaan tyyliin.
‒ Ne jotka uhmaavat Allahin Sharia-lakia ja kalifaatin sääntöjä ansaitsevat rangaistuksen, yksi Isis-sotilaista sanoo tapahtumasta kuvatulla videolla.