Kauppakeskus Tripla Helsingin Pasilassa. LEHTIKUVA / VESA MOILANEN

HU: Triplan yrittäjällä päivässä kuusi asiakasta

Vähäisistä asiakasmääristä uudessa jättikauppakeskuksessa syytetään opasteiden puutetta.

Yksittäiset liikkeet ovat kärsineet Helsingin Pasilaan lokakuussa avatussa kauppakeskus Triplassa asiakaskadosta, Helsingin Uutiset kertoo.

HU:n mukaan muun muassa kauppakeskuksessa sijaitsevassa vaateliike Piradoksessa on käynyt odotettua vähemmän asiakkaita. Liikkeen työntekijä ja yksi omistajista Heigo Lemloch kertoo, että asiakkaita on ollut odotettua vähemmän, tässä kuussa keskimäärin kuusi asiakasta päivässä.

– Aina voisi enemmänkin olla. Emme ole päässeet tavoitteeseen, jota odotimme.

Samassa tilassa toimii myös tatuointistudio.

Triplan parkkihallissa toimiva autopesula ja korjaamo kertoo, että asiakkaita on ollut vaikeaa houkutella paikalle, koska opasteita ei käytännössä ole. Yritys toimii parkkihallin kolmannessa kerroksessa, mutta autot ohjautuvat hallin ykkös- ja kakkoskerroksiin.

Asiakkaat ovat antaneet palautetta opasteiden puutteesta.

– Tänne on ollut vaikea löytää kylttien puutteen vuoksi, Helsingin Autopesun toimitusjohtaja Miikka Haajanen toteaa.

Kauppakeskus Triplassa rikkoutui kahden miljoonan kävijän raja viikko sitten maanantaina. Miljoonan raja täyttyi yhdeksän päivää avajaisten jälkeen.

Kommentit

»Kommentoinnin säännöt