Sinisen tulevaisuuden eduskunnassa keskiviikkona järjestämä tiedotustilaisuus on herättänyt kärkkäitä kannanottoja sosiaalisessa mediassa.
Tilaisuuden kerrottiin käsittelevän ”suurta paljastusta”. Siniset julkistivat puheenjohtaja Sampo Terhon johdolla uuden logon ja kertoivat olevansa ”uudistusmielinen konservatiivipuolue”.
– Olipa siniset hyvä vedätys! Logon paljastamista seurasi koko valtakunnan media, valtioneuvoston viestintäjohtaja Päivi Anttikoski kirjoittaa Twitterissä.
– Samaan aikaan toisaalla eduskunnassa esim. oppositio sai kaikessa hiljaisuudessa vaatia valiokunnalle lisäaikaa sote-rahoituksen miettimistä varten.
– Hieman vaikeaa on tämän jälkeen ajatella, että puolueella olisi suurta substanssia tai tilausta, Lännen median toimittaja Mikko Pulliainen kirjoittaa.
– Nämä jatkuvat tiedotustilaisuudet vaikuttavat siltä, että testataan kuinka vähäpätöisellä asialla saadaan media paikalle, perussuomalaisten raumalainen kaupunginvaltuutettu Mikko Rautalahti toteaa.
– Missä olit, kun Sininen tulevaisuus lupasi tehdä ”ison paljastuksen” ja julkisti logonsa? Suomen puoluekartalla on nyt uusi logo. Vain kannatus puuttuu, Ylen politiikan toimittaja Antti Pilke sanoo.
Olipa #siniset hyvä vedätys! Logon paljastamista seurasi koko valtakunnan media. Samaan aikaan toisaalla eduskunnassa esim. oppositio sai kaikessa hiljaisuudessa vaatia valiokunnalle lisäaikaa soterahoituksen miettimistä varten. #prioriteetit #media #markkinointi #viestintä
— Päivi Anttikoski (@PaiviAnttikoski) May 16, 2018
Missä olit, kun Sininen tulevaisuus lupasi tehdä "ison paljastuksen" ja julkisti logonsa? Suomen puoluekartalla on nyt uusi logo. Vain kannatus puuttuu. #siniset
— Antti Pilke (@AnttiPilke) May 16, 2018
Haters gonna hate mutta varmaa on, ettei kenenkään muun logo maistu yhtä hyvältä. 😉😂🇫🇮 #Siniset #logo #kakku #mustikkahillo pic.twitter.com/3xawxxnOde
— Tiina Ahva (@TiinaAhva) May 16, 2018