Verkkouutiset

Uskomaton mainostemppu Malaysia Airlinesilta – ”Listaa mitä haluaisit tehdä ennen kuolemaasi”

Tuhoisien lentoturmien koetteleman Malaysia Airlinesin tuore mainoskampanja on herättänyt huomiota maailmalla.
MAINOS (artikkeli jatkuu alla)

Lentoyhtiö pyysi Australiassa ja Uudessa-Seelannissa julkistetussa ”My Ultimate Bucket List”-kampanjassaan ihmisiä listaamaan asioita, joita he haluaisivat vielä tehdä tai kokea ennen kuolemaansa.

Yhtiö lupasi arpoa vastanneiden kesken lentolippuja ja Applen iPad-taulutietokoneita.

Yhtiön kampanja on herättänyt huomiota mediassa. Time-lehden mukaan yhtiö on jo poistanut mainokset Internetistä. Lehti julkaisi kuitenkin verkkosivuillaan linkin kilpailun ehtoihin. Linkki oli vielä tiistai-iltana toiminnassa.

Malaysia Airlinesin koneet ovat olleet tänä vuonna osallisina kahdessa vakavassa onnettomuudessa.

Yhtiön lento MH370 katosi maaliskuussa. Se oli matkalla Kuala Lumpurista Pekingiin. Konetta ei ole löydetty eikä turman syy ole vielä vahvistunut.

Heinäkuussa Amsterdamista Kuala Lumpuriin matkalla ollut lento MH17 putosi Itä-Ukrainassa. Kone ammuttiin mitä ilmeisimmin alas ilmatorjuntaohjuksella. Yhdysvallat ja Ukrainan hallinto ovat syyttäneet tapauksesta Itä-Ukrainan separatistitaistelijoita.

Malaysia Airlinesin turmissa menehtyi yhteensä 537 ihmistä.

MAINOS (sisältö jatkuu alla)
MAINOS (sisältö jatkuu alla)
Uusimmat
MAINOS (sisältö jatkuu alla)
MAINOS

Hyvä Verkkouutisten lukija,

Kehitämme palveluamme ja testaamme uusia sisältöformaatteja erityisesti mobiililaitteille. Haluaisitko osallistua testiin tässä ja nyt? Se vie vain muutaman minuutin.

(Uusi sisältö aukeaa painiketta klikkaamalla)