Verkkouutiset

”Useat eläkevakuuttajien asiakasyritysten työntekijät eivät osaa sanoa missä ovat asiakkaana”

Keskinäisen eläkevakuutusyhtiö Ilmarisen uusi kehitysjohtaja arvioi, että keskinäisyys käytännön tekemisenä vaatii modernisointia.
MAINOS (artikkeli jatkuu alla)

– Keskinäisyys on yhtiömuotona yhtä kuin asiakkaiden kanssa yhdessä tekeminen, mutta käytännön tekemisenä se todella vaatii modernisointia, arvioi Pekka Puustinen Ilmarisen blogissa.

Hän aloittaa Ilmarisessa asiakaskokemuksesta ja yrityskulttuurista vastaavana kehitysjohtajana syyskuusta alkaen ja jatkaa tehtävässään kahden vuoden ajan.

– On nöyrästi todettava, etteivät useat keskinäisten eläkevakuuttajien asiakasyritysten työntekijät, jotka ovat todellisuudessa asiakkaita ja omistajia itsekin, osaa yksinkertaisesti sanoa, missä eläkeyhtiössä he ovat asiakkaana, Puustinen kirjoittaa.

Tästä johtuen asiakasomistaja ei voi hänen mielestään mitenkään kokea omistavansa Ilmarisen kaltaista yritystä, puhumattakaan halusta kehittää sitä.

Hän kertoo kuitenkin Ilmarisen tavoitteena olevan modernin teknologian avulla tuottaa alan ilahduttavimpia palveluja kustannustehokkaasti.

MAINOS (sisältö jatkuu alla)
Uusimmat
MAINOS (sisältö jatkuu alla)
MAINOS

Hyvä Verkkouutisten lukija,

Kehitämme palveluamme ja testaamme uusia sisältöformaatteja erityisesti mobiililaitteille. Haluaisitko osallistua testiin tässä ja nyt? Se vie vain muutaman minuutin.

(Uusi sisältö aukeaa painiketta klikkaamalla)