Verkkouutiset

Suomea markkinoidaan ulkomaille ilmasto-osaamisella ja resurssien viisaalla käytöllä

Suomea markkinoidaan ulkomaille Team Finland -henkisessä, nimeään vaihtaneessa vuosijulkaisussa osaamisella ilmasto-ongelmien ratkaisemisessa ja niukkojen resurssien hyödyntämisessä.
MAINOS (artikkeli jatkuu alla)

Suomea esittelevä englanninkielinen vuosijulkaisu Focus on Finland on vaihtanut nimeä. Julkaisu on nyt This is FINLAND.

Lehteä julkaisevat Team Finland -yhteistyöhengessä ulkoministeriö, työ- ja elinkeinoministeriö, Sitra, Invest in Finland/Finpro ja Finnfacts.

Ulkomaiselle lukijakunnalle suunnatun lehden tavoitteena on ulkoministeriön mukaan avata inspiroivia näkökulmia Suomen tarjoamiin liiketoimintamahdollisuuksiin sekä suomalaiseen yhteiskuntaan ja kulttuuriin.

– Suomessa on osaamista ilmasto-ongelmien ratkaisemisessa ja niukkojen resurssien viisaassa hyödyntämisessä, kertoo päätoimittaja Petra Theman ulkoministeriöstä.

Tämän vuoden numero kertoo muun muassa älykkäistä kaupungeista, kiertotaloudesta, start up -sijoitustoiminnasta, muotisuunnittelijoistam ja ruokakulttuurista.

Lehteä jaetaan Suomen edustustoissa ulkomailla sekä kansainvälisissä kaupallisissa tapahtumissa ja seminaareissa.

Lehti julkaistaan maaliskuussa myös espanjaksi, kiinaksi, saksaksi, ranskaksi ja venäjäksi.

MAINOS (sisältö jatkuu alla)
MAINOS (sisältö jatkuu alla)
Uusimmat
MAINOS (sisältö jatkuu alla)
MAINOS

Hyvä Verkkouutisten lukija,

Kehitämme palveluamme ja testaamme uusia sisältöformaatteja erityisesti mobiililaitteille. Haluaisitko osallistua testiin tässä ja nyt? Se vie vain muutaman minuutin.

(Uusi sisältö aukeaa painiketta klikkaamalla)