Verkkouutiset

Kuluttajaliitto: DNA yrittää pelotella asiakkaitaan

Kuluttajaliitto kertoo saaneensa viime viikkoina ilmoituksia, että puhelinoperaattori DNA on uhannut yllättävillä lisäkuluilla matkapuhelinasiakkaitaan, jotka ovat vaihtamassa toiselle operaattorille.
MAINOS (artikkeli jatkuu alla)

Kuluttajaliitto paheksuu tiedotteessaan DNA:n harjoittamaa aggressiivista, uhkailua sisältävää markkinointia ja vaatii menettelyn välitöntä lopettamista.

Lisäksi Kuluttajaliitto muistuttaa DNA:ta siitä, että kun numeronsiirtoprosessi on käynnistynyt, asiakas on jo tehnyt toisen operaattorin kanssa sopimuksen, josta ei pääsääntöisesti pääse nopeasti eroon ilman seuraamuksia.

Numeronsiirtoprosessin käynnistyttyä asiakkaat ovat saaneet DNA:lta viestin, jossa todetaan: ”Hei, numeronsiirtoprosessi on käynnistynyt. Numeronsiirtoprosessiin saattaa liittyä yllättäviä kuluja. Prosessin etenemisestä saat lisätietoja maksuttomasta numerosta 0800304044. Kysy myös SUPERTARJOUSTA. / DNA”.

Viestejä on Kuluttajaliiton mukaan tullut myös asiakkaille, joilla on toistaiseksi voimassaoleva sopimus.

– Asiakkaat ovat ottaneet yhteyttä sekä DNA:han että uuteen operaattoriinsa, koska ovat olettaneet, että heillä on määräaikainen sopimus, jonka yhteydessä voi numeronsiirron yhteydessä tulla lisäkuluja tai muita vaikeuksia liittymän vaihdossa, sanoo Kuluttajaliitto.

MAINOS (sisältö jatkuu alla)
MAINOS (sisältö jatkuu alla)
Uusimmat
MAINOS (sisältö jatkuu alla)
MAINOS

Hyvä Verkkouutisten lukija,

Kehitämme palveluamme ja testaamme uusia sisältöformaatteja erityisesti mobiililaitteille. Haluaisitko osallistua testiin tässä ja nyt? Se vie vain muutaman minuutin.

(Uusi sisältö aukeaa painiketta klikkaamalla)