Verkkouutiset

Tämä herkku on Suomen arvostetuin brändi

Fazerin Sininen sijoittui jälleen ensimmäiseksi Suomen arvostetuimmat brändit -tutkimuksessa.
MAINOS (artikkeli jatkuu alla)

Fazer itse sijoittui Markkinointi & Mainonta -lehden ja Taloustutkimuksen vuosittaisessa tutkimuksessa kolmanneksi. Tutkimuksessa selvitettiin 1 008 brändin arvostus suomalaisten keskuudessa.

Fazerin brändeistä myös Geisha (30), Oululainen Reissumies (44), Marianne (58) ja Fazer Puikula (73) sijoittuivat sadan arvostetuimman joukkoon.

”Olemme iloisia tästä kuluttajien tunnustuksesta ja arvostuksesta. Fazerille brändit ovat yksi strategiamme kulmakivistä. Niillä on keskeinen rooli liiketoiminnan kehittämisessä ja teemme johdonmukaisesti töitä brändiemme arvon nostamiseksi. Meille on tärkeää, että brändimme säilyvät kiinnostavina ja houkuttelevina myös tulevien sukupolvien suomalaisille”, Fazer-konsernin viestintä- ja brändijohtaja Ulrika Romantschuk toteaa yhtiön tiedotteessa.

Fazerin Sininen valmistetaan Vantaalla Fazerin suklaatehtaalla.

Fazerin keksitehdas ja kaikki makeistehtaat sijaitsevat Suomessa ja Yli 95 % Fazerin kaikista Suomessa myytävistä makeis- ja leipomotuotteista valmistetaan kotimaassa. Fazer työllistää Suomessa 6 600 ihmistä.

Suomen toiseksi arvostetuin brändi tutkimuksessa on Fiskars, neljäs on Hyvää Suomesta eli Joutsenlippu, viides on Joutsenmerkki, kuudes Abloy, seitsemäs Hackman ja kahdeksas Iittala.

MAINOS (sisältö jatkuu alla)
MAINOS (sisältö jatkuu alla)
Uusimmat
MAINOS (sisältö jatkuu alla)
MAINOS

Hyvä Verkkouutisten lukija,

Kehitämme palveluamme ja testaamme uusia sisältöformaatteja erityisesti mobiililaitteille. Haluaisitko osallistua testiin tässä ja nyt? Se vie vain muutaman minuutin.

(Uusi sisältö aukeaa painiketta klikkaamalla)